VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
společnosti Andrého, s.r.o., IČO: 14128543, se sídlem Lublaňská 267/12, Vinohrady, 120 00 Praha 2, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 360739, kterou zastupuje André Kohout, jednatel
pro prodej účasti na eventech prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese www.meetdeal.cz
-
KONTAKTNÍ A BANKOVNÍ ÚDAJE
-
Provozovatel webu a pořadatel eventů:
-
Andrého, s.r.o.,
Sídlo: Lublaňská 267/12, Vinohrady, 120 00 Praha 2
IČO: 14128543,
DIČ: CZ14128543
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 360739 (dále jen “pořadatel” nebo “my”)
Telefon: +420 777 774 263
E-mail: mam@andreho.email
Bankovní účet pro bezhotovostní platby
Raiffeisenbank, a.s.
Číslo účtu: 8777774263/5500
-
Reklamace a vrácení vstupenek:
Adresa pro příjem reklamací a vrácení vstupenek:
Zemská 37, Teplice, 415 01
Telefon: +420 777 774 263
E-mail: mam@andreho.email
-
Eventy:
Tyto všeobecné obchodní podmínky se použijí pouze na eventy pořádané pořadatelem s názvem Meet&Deal (dále jen “event”) a na prodej vstupenek na tyto eventy (dále jen “vstupenky”).
-
ROZSAH PLATNOSTI A POUŽITELNOSTI VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK
-
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) pořadatele upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (dále jen “občanský zákoník”) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o účasti na eventu (dále jen “smlouva”) uzavírané mezi námi a podnikateli nebo v ojedinělých případech i spotřebiteli (dále jen “zákazník” nebo “vy”) prostřednictvím webu pořadatele na adrese www.meetdeal.cz. V případě, že chcete zakoupit lístek jako spotřebitel, informujte nás o tom prosím v poznámce objednávky.
-
V případě existence mezinárodního prvku si sjednáváme, že se právní vztah mezi námi a zákazníkem bude řídit právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem. Touto volbou práva v souladu s čl. 3 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008, ze dne 17. června 2008, o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (dále jen “Řím I”) však nesmí být zákazník touto volbou zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu země jeho obvyklého bydliště podle čl. 6 odst. 2 Řím I (pokud nakupujete lístek jako spotřebitel).
-
Internetový obchod je námi provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.meetdeal.cz (dále jen “web”).
-
Za spotřebitele je považována každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání s námi uzavře smlouvu, nebo s pořadatelem jinak právně jedná (dále jen “spotřebitel”). V případě, že chcete zakoupit lístek jako spotřebitel, informujte nás o tom prosím v poznámce objednávky.
-
Za podnikatele je považována každá fyzická osoba nebo právnická osoba (např. obchodní společnost, družstvo, ústav), která vykonává samostatně na vlastní účet a odpovědnost na základě živnostenského oprávnění nebo jiným způsobem výdělečnou činnost s úmyslem věnovat se této činnosti soustavně za účelem dosažení zisku (dále jen “podnikatelská činnost”). Tato osoba v rámci své podnikatelské činnosti s pořadatelem uzavře smlouvu nebo s pořadatelem jinak právně jedná (dále jen “podnikatel”). Řídíme se zásadou, že pro zákazníka, který uvede své IČO, případně i DIČ, platí ustanovení těchto VOP vztahující se na podnikatele.
-
Odesláním objednávky (tlačítko “Závazně objednat”) potvrzujete, že jste se seznámili s VOP, včetně sdělení vůči zákazníkům před uzavřením smlouvy podle těchto VOP a výslovně s nimi souhlasíte v jejich platném a účinném znění v okamžiku tohoto potvrzení.
-
Upozorňujeme, že ne vždy Vám od nás přijde něco, co vypadá přímo jako běžná vstupenka, ale vždy Vám přijde potvrzení o účasti na eventu, které vždy slouží jako vstupenka a po jeho předložení při vstupu na event Vám bude vstup umožněn (dále jen „potvrzení o účasti na eventu“).
-
-
SDĚLENÍ ZÁKAZNÍKŮM PŘED UZAVŘENÍ SMLOUVY
-
Pořadatel je oprávněn k prodeji vstupenek na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
-
Všechny fotografie i videa na webové stránce mají pouze ilustrační charakter.
-
Upozorňujeme, že přehledy účastníků v popisu jednotlivých eventů, případně v popisu Meet&Deal jako celku jsou pouze informativní a uvádí pouze účastníky, kteří si zakoupili lístek. Po zkušenostech z minulosti pro vyloučení veškerých pochybností upozorňujeme, že v žádném případě nemůžeme garantovat, že účastník který si zakoupil lístek (a je proto uveden na webu) na daný event skutečně dorazí. Nemůžeme nikoho nutit na náš event přijít, pokud onemocní nebo si to prostě jen rozmyslí.
-
Námi nabízené vstupenky na webové stránce a popis toho co k nim náleží je k dispozici u příslušného druhu vstupenky. Ceny vstupenek jsou uvedeny bez DPH, pokud není např. v košíku uvedeno jinak. Zpravidla ve shrnutí objednávky uvidíte ceny s DPH.
-
Konkrétní podmínky platebních metod jsou podrobněji popsány v průběhu samotné objednávky. Vstupenky Vám doručíme zasláním na Váš e-mail uvedený v objednávce.
-
Odesláním objednávky stisknutím tlačítka “závazně objednat” na našem webu zákazník vytvoří závaznou objednávku, která zavazuje zákazníka k platbě. Tímto okamžikem je mezi námi uzavřena smlouva o účasti na eventu (resp. dle zákonné dikce „smlouva o využití volného času“). Zákazník má možnost před odesláním objednávky svou objednávku zkontrolovat a opravit nebo změnit, jak je podrobněji popsáno v části 4 těchto VOP.
-
Práva zákazníka z vadného plnění, případně ze záruky, a podmínky jejich uplatnění jsou popsány v části 9 těchto VOP.
-
Zákazník spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodů (pokud není uvedeno jinak) ve lhůtě 14 dnů, která začíná běžet nejpozději:
-
u kupní smlouvy ode dne převzetí zboží; nebo
-
u kupní smlouvy s dodáním ve více kusech/částech, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
-
u kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou pravidelné opakované dodávky zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží;
-
-
to vše, pokud nějaké zboží budeme v budoucnu nabízet, což v současné době nečiníme.
-
Zákazník není oprávněn odstoupit od následujících smluv:
-
o dodávce zboží, které bylo upraveno a/nebo vytvořeno na přání zákazníka nebo pro jeho osobu;
-
o dodávce zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančních trhů nezávislých na naší vůli, ke kterým může dojít během lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy;
-
o poskytování služeb, které jsme úplně splnili s předchozím výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy;
-
o dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nevratně smícháno s jiným zbožím;
-
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které zákazník z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
-
o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času (zde spadá i smluvní vztah mezi námi – tedy zakoupení vstupenky na naše eventy Meet&Deal), pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.
-
o dopravě, na konkrétní termín nebo během konkrétní doby.
-
-
Pro vyloučení veškerých pochybností upozorňujeme, že při zakoupení vstupenek na event není zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od zakoupení vstupenky, jelikož se jedná o smlouvu o využití volného času a ubytování.
-
Mimosoudní vyřizování stížností zákazníků zajišťujeme prostřednictvím e-mailu mam@andreho.email.
-
K mimosoudnímu řešení zákaznických sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi pořadatelem a zákazníkem ze smlouvy.
-
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyzákazník.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení zákaznických sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení zákaznických sporů on-line).
-
Vyhrazujeme si právo nezveřejňovat recenze zákazníků, které jsou nepravdivé, obsahují nevhodné výrazy, a/nebo nesouvisejí se zakoupeným produktem.
-
OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY PROSTŘEDNICTVÍM WEBU
-
Ceny vstupenek na eventy zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webu. Tímto ustanovením není omezena naše možnost uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
-
Pro objednání vstupenky vyplní zákazník objednávkový formulář na webu (vkládá vstupenky “do košíku“, zvolí způsob úhrady kupní ceny vstupenek, uvede doručovací adresu a jiné nezbytné kontaktní údaje, zvolí požadovaný způsob doručení objednaných vstupenek a získá informace o nákladech spojených s dodáním vstupenek). Stisknutím tlačítka “Závazně objednat” odešlete závaznou objednávku vstupenek zavazující k platbě (dále jen “objednávka"). Odesláním objednávky potvrzuje zákazník, že odsouhlasil tyto všeobecné obchodní podmínky a četl naše zásady zpracování osobních údajů.
-
Před dokončením objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky. Objednávka je odeslána kliknutím na tlačítko “Závazně objednat“ a proces objednávky je tím ukončen. Údaje uvedené v objednávce jsou pořadatelem považovány za správné. Pokud bude při zpracování objednávky zjištěno, že byly použity zjevně nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme objednávku odmítnout, o čemž budete vyrozuměni e-mailem. Zákazník může být odpovědný za škodu, kterou uvedením záměrně nepravdivých nebo nesprávných údajů způsobí.
-
Zákazník je povinen se před dokončením objednávky seznámit s vlastnostmi, druhem a jiným popisem vstupenek na event a s informacemi o eventu samotném. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito informacemi seznámil a že těmto rozumí.
-
Pořadatel je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství vstupenek, výše kupní ceny apod.) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
-
Zákazník, který dokončí objednávku, od nás obdrží automatické potvrzení o doručení objednávky na adresu elektronické pošty zákazníka uvedenou v objednávce či v jiném našem formuláři (dále jen “elektronická adresa zákazníka").
-
K uzavření smlouvy mezi námi dojde vždy okamžikem stisknutí tlačítka “Závazně objednat“, nikoli až okamžikem zaplacení kupní ceny vstupenky.
-
Uzavřením smlouvy se zavazujeme zaslat Vám potvrzení o zakoupení účasti, předat Vám zakoupené vstupenky a umožnit Vám účast na eventu ve sjednanou dobu a Vy se zavazujete uhradit nám cenu za zakoupené vstupenky.
-
Zákazník obdrží kopii uzavřené smlouvy na elektronickou adresu zákazníka, ve znění platných VOP.
-
Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
-
-
CENA VSTUPENEK A ZPŮSOB PLATBY
-
Všechny ceny vstupenek jsou uvedeny v českých korunách (Kč) a jsou uvedeny bez DPH, pokud není např. v košíku uvedeno jinak. Zpravidla ve shrnutí objednávky uvidíte ceny s DPH.
-
Cenu vstupenky a případné náklady spojené s dodáním vstupenky podle smlouvy nám zákazník uhradí bezhotovostním převodem. V případě, že budeme nabízet jiné způsoby platby vstupenek, bude o tom zákazník informován u objednávky v průběhu objednávky.
-
Případné slevy z ceny vstupenky námi poskytnuté zákazníkům nelze vzájemně kombinovat.
-
V případě zobrazení nereálné ceny např. v hodnotě 0 Kč (slovy: nula korun českých) nebo zobrazení vysoce netržní ceny, kdy za netržní cenu je považována taková cena, která je pod naší nákupní cenou, si vyhrazujeme právo tuto položku odstranit z objednávky. Zákazník bude o této skutečnosti informován na elektronickou adresu zákazníka.
-
Sjednáváme si, že faktury budou zaslány elektronicky, a to na elektronickou adresu zákazníka uvedenou v objednávce.
-
-
VÝHRADA VLASTNICTVÍ
-
Vyhrazujeme si u zákazníků výhradu vlastnictví ke vstupence až do úplného zaplacení kupní ceny podle smlouvy.
-
Pro zákazníky podnikatele si vyhrazujeme vlastnictví ke vstupence, dokud nejsou uhrazeny veškeré pohledávky, které vůči Vám máme.
-
-
EVENT
-
V případě zakoupení účasti na eventu se předmět koupě (potvrzení o účasti na event – vstupenka) považuje za převzatý v okamžiku, kdy obdržíte na e-mail sdělený při zadávání objednávky potvrzení o účasti na eventu. E-mail s potvrzením od nás obdržíte nejpozději do 24 hodin.
-
Může se stát, že v okamžiku zakoupení vstupenky či v okamžiku odeslání potvrzení o účasti na eventu, nebo bezprostředně poté, dojde ke vzniku skutečností, v důsledku kterých budeme muset Vaši účast na eventu zrušit (např. se nepropíšou zaplněné kapacity). Z tohoto důvodu si vyhrazujeme právo zrušit Vaši účast na eventu (resp. odstoupit od smlouvy) do 48 hodin od okamžiku zakoupení vstupenky z Vaší strany, a to i bez udání důvodu. V takovém případě Vám samozřejmě vrátíme kupní cenu zakoupené vstupenky (či vstupenek) v plné výši, a to na bankovní účet, ze kterého nám byla kupní cena zaplacena.
-
V případě zakoupení účasti na eventu jinak není možné od smlouvy odstoupit či jakkoli jinak smlouvu zrušit (kromě případů uvedených v občanském zákoníku obecně pro odstoupení od jakékoli smlouvy – tedy v případě kdy dojde k podstatnému porušení smlouvy z naší strany nebo pokud z našeho chování nepochybně vyplyne, že dojde k podstatnému porušení smlouvy z naší strany dle ustanovení § 2002 občanského zákoníku). O této této skutečnosti jste byli informováni před uzavřením smlouvy.
-
Pokud Vám z naší strany bude zaslán slevový kód pro nákup účasti na našem eventu, tak v takovém případě pamatujte, že daný slevový kód můžete využít pouze Vy, pokud se s námi nedohodnete předem jinak. Pokud pro zakoupení účasti na eventu využijete jiný slevový kód, než který jsme zaslali přímo Vám, můžeme v takovém případě požadovat doplacení plné kupní ceny.
-
Berete výslovně na vědomí, že v případě, že nastane jakákoli událost nezávislá na naší vůli, která brání ve splnění naší povinností a kterou nebylo možné předvídat nebo její následky odvrátit či překonat, tak po dobu této události neodpovídáme za nesplnění svých povinností ze smlouvy týkající se účasti na eventu, potažmo těchto VOP. V takovém případě jsme zejména oprávněni přesunout místo či termín konání eventu nebo event zrušit. Za vyšší moc se považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch, záplavy, zemětřesení, teroristický útok, válka, stávka nebo jiné události (včetně situací způsobených v důsledku šíření nemoci COVID-19), které jsou mimo naší kontrolu.
-
Souhlasíte, že v případě zakoupení vstupenky na event můžeme my využívat jakékoli Vaše značky, loga a obchodní názvy, jméno a příjmení, údaj o pozici a případně Vaší profilovou fotografii na síti LinkedIn zveřejněnou v době zakoupení účasti na eventu, abychom Vás mohli označit jako naše účastníky/zákazníky vedle jakýchkoli marketingových materiálů, či newsletterů i na webu a/nebo v rámci našich eventů. Za tímto účelem nám udělujete okamžikem zakoupení vstupenky nevýhradní, celosvětovou licenci (práva) k užití (a souhlas s užitím) takových značek, log a obchodních názvů, jména a příjmení, údajů o pracovní pozici a případně Vaší profilové fotografie na síti LinkedIn zveřejněnou v době zakoupení účasti na eventu, a to na dobu 10 let (případně do odvolání souhlasu/udělení licence). Svůj souhlas můžete odvolat a od udělené licence odstoupit zasláním e-mailu na adresu mam@andreho.email.
-
-
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY Z NAŠÍ STRANY
-
Právo zákazníka na odstoupení od smlouvy se řídí podle ustanovení uvedených v části 3 a odst. 7.3. těchto VOP.
-
Jsme oprávněni odstoupit od smlouvy z důvodu vyprodání kapacit na event, případně z organizačních důvodů, nebo z jiných důvodů uvedených v těchto VOP, přičemž v takovém případě Vám vrátíme kupní cenu zakoupených vstupenek. Dále můžeme od smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy zákazník neuhradil řádně a včas kupní cenu.
-
Je-li společně se zakoupenou vstupenkou poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi námi a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od smlouvy zákazníkem či z naší strany, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je nám povinen vrátit poskytnutý dárek.
-
-
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
-
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
-
Další práva a povinnosti stran související s naší odpovědností za vady zboží jsou upraveny v našem reklamačním řádu.
-
-
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
-
Ochrana osobních údajů našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pravidla pro nakládání s osobními údaji a pravidla pro zasílání obchodních sdělení jsou upravena v našich zásadách zpracování osobních údajů.
-
Zasíláme zákazníkům obchodní sdělení s nabídkou souvisejícího zboží nebo služeb, a to na elektronickou adresu zákazníka (obchodní sdělení pro zákazníky). E-mailová adresa je osobním údajem a je zpracovávána v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) za účelem zasílání obchodních sdělení na základě našeho oprávněného zájmu propagovat naše obdobné výrobky a služby. Zákazník se může z odběru obchodních sdělení kdykoliv odhlásit.
-
Používáme tzv. cookies, které mohou být ukládány na koncovém zařízení (buď na základě souhlasu, nebo k ochraně našich oprávněných zájmů).
-
-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ, VČETNĚ ROZHODNÉHO PRÁVA A SOUDNÍ PŘÍSLUŠNOSTI
-
V případě neúmyslného rozporu ustanovení těchto VOP se zákonnými předpisy na ochranu spotřebitele mají přednost tato ustanovení a pořadatel se zavazuje je takto dodržovat.
-
Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane místo neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
-
Smluvní strany si dále sjednávají, že k řešení případných sporů z kupní smlouvy, kde je přítomen mezinárodní prvek, budou vždy místně příslušné soudy ČR, místně určené podle našeho sídla. Tím nejsou dotčena práva zákazníků podle zvláštních právních předpisů. Smluvním jazykem je český jazyk.
-
Smlouva ve znění VOP je námi archivována v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám.
-
Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí smlouvy. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat v konkrétní písemné smlouvě. Odchylná ujednání v konkrétní písemné smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
-
Přijetí těchto VOP je dobrovolné, ale je nezbytné vytvoření objednávky zákazníkem.
-
Tyto VOP jsou platné od 25.3.2025.
-